Kvaliteta i primjenjivost istraživanja ovise o fokusu na specifičnost i kontekst poslovanja u svakoj fazi istraživačkog procesa

RAZLIČITI CILJEVI

Ne postoje dvije kompanije s identičnim ciljevima. Dok jedni traže istraživanje stanja pojedine varijable (NPR. razina zadovoljstva), drugima je interesantnije istraživanje načina za povećanje varijable (npr. zadovoljstva, spremnosti plaćanja više cijene, broja članova, akvizicije konkurentskih potrošača itd.).

SPECIFIČNOST POSLOVANJA

Ne postoje dvije kompanije s identičnim pretpostavkama kompanije, tržišta i industrije. Cijeli proces istraživanja može biti besmislen ukoliko ukoliko se istraživanje ne prilagodi specifičnosti poslovanja. Npr. ukoliko zadovoljstvo mjerimo istom tehnikom u telekom industriji kao i u prehrambenoj, rezultati su nerelvantni.

Do sada smo imali prilike stvarati brojna rješenja po industrijama i područjima među kojima su:

FMCG
INDUSTRIJA

Kompanija iz FMCG industrije imala je niski povrat na marketinških aktivnosti. Kako bi povećali efikasnost, istraživali smo kognitivne, afektivne i biheviorističke faktore koji utječu na odabir i konzumaciju određenog branda u HoReCa kanalu.

INDUSTRIJA MALOPRODAJE

Kompanija iz prehrambene industrije uočila je kako ne iskorištava potencijal profitabilnosti kroz cijenu. Kako bi definirali maksimalnu cijenu proizvoda koju su potrošači spremni platiti, koristeći postojeću CRM bazu provodili smo istraživanja te paralelno vodili testiranja cijena u trgovačkom lancu.​

automobilska industrija

Tržište rabljenih automobila predstavlja konkurenciju prodavačima automobila. Kako bi povećali prihode istraživali smo na koji način potrošač donosi odluku prilikom kupovine novog/rabljenog automobila, te definirali na koji način treba prilagoditi ponudu i komunikaciju klijentima.

INDUSTRIJA
RIZIKA

Jedan dio kompanija svoje poslovanje temelji na postojanju rizika od neželjenog događaja. Zbog stagnacije poslovanja cilj je bio unaprijediti postojeći poslovni model (te definirati potencijalni novi), stoga je fokus istraživanja bio na specificiranju motivatora i blokatora ljudi za ugovaranje nove usluge.​

PRODAJNI
PRISTUP

Prodaja relativno skupih proizvoda s malim prodanim količinama uvelike ovisi o načinu na koji pristupa potencijalnom kupcu. Kako bi povećali broj sklopljenih poslova, cilj je bio istražiti na koji način funkcionira donošenje odluke za kupnju tog proizvoda, te koji su to elementi i komunikacijski pristupi koji rezultiraju najvećim uspjehom zaključavanja prodajnog procesa.

PLASIRANJE NOVE USLUGE NA TRŽIŠTE

Izbacivanje novog proizvoda/usluge na tržište uvijek ima visoku vjerojatnost neprihvaćanja od strane potrošača te propasti. Kako bi maksimalno definirali strukturu ponude analizirali smo stavove i percepcije potrošača te definirali optimalnu ponudu i poslovni model za uslugu koja još ne postoji na tržištu

ZADOVOLJSTVA KORISNIKA

Ispitivanje razine zadovoljstva ima ograničenu primjenu s ozbirom da ne daje informacije o potrebnim aktivnostima kako bi se postigla optimalna razina. Stoga smo analizirali ekstremne slučajeve zadovoljstva i nezadovoljstva kako bi definirali korake potrebne za unaprjeđenje.

KAPACITET
ZAPOSLENIKA

Dok neke osobe rade savršeno unutar preddefiniranih okvira, druge najviše doprinose u situacijama gdje se stvaraju nove stvari. Zbog toga smo razvili Ingenuity Scale © kojim se testira kognitivni potencijal osobe te definira pristup razmišljanju i rješavanju problema što uvelike pomaže pri retenciji zaposlenika te maksimiziranju potencijala vlastitih zaposlenika.

Do sada smo imali prilike stvarati vrijednost s brojnim kompanijama. Molimo vas da ispunite obrazac kako bi strukturirali prijedlog istraživanja za Vas.