MARKETINŠKA ISTRAŽIVANJA

S obzirom da tržište postoji samo u glavi čovjeka, istraživanja Insightsa fokusiraju se na razumijevanje čovjeka te njegovog donošenja odluka koje imaju implikacije na prihode i profite kompanija, u različitim kontekstima kupovine.

Snapshot Tržišta

Snapshot daje cjeloviti pregled stanja tržišta i logike prema kojoj tržište i konkurentska utakmica evoluiraju. Klijentima omogućavamo dubinski uvid u pravila tržišne igre, omogućavajući stvaranje novih tržišnih prilika kako bi pobjeđivali u konkurentskoj utakmici. Cilj je identificirati: tko, što, kako, kada, kome, gdje i zašto kupuje, tj. prema kojim pravilima funkcionira trenutna i potencijalna konkurentska utakmica.

DeepDive Tržišta

DeepDive daje dubinski pregled vašeg odnosa s postojećim i potencijalnim potrošačima/klijentima. Omogućava dubinski uvid u razumijevanje čovjeka – koji donosi odluku da kupi (ili ne kupi) vrijednost koju vi nudite na tržištu, bez obzira je li riječ o B2B ili B2C tržištu. DeepDive uključuje istraživanje potrošača, branda, business modela, GrowthHackinga te prilika za inoviranje tržišta.

StressTest Tržišta

StressTest se fokusira na identificiranje optimalnih strateških i operativnih odluka unutar određenog konteksta (boundary conditions). Posebno je koristan za traženje optimalnog rješenja između opcija koje se čine suprotstavljenima ili međusobno isključivima, gdje se umjesto „balansiranja“, fokusira na maksimiziranje rezultata takvih odluka. Dakle, StressTest obuhvaća analizu ograničenja, te kvalitativnu evaluaciju rizičnosti strateških/operativnih opcija i/ili odluka.