Insights by Innovation Institute
okuplja vodeće eksperte iz različitih područja poslovanja te statističkih metoda i modeliranja.

Joe Hair, PhD

Mitchell School of Business
Chaired Professor

Neprikosnoveni autoritet iz područja istraživanja i marketinga – autor ključne referentne knjige iz područja multivarijatnih analiza (Multivariate Data Analysis, citirana preko 110.000 puta) te modeliranja strukturnih jednadžbi (PLS-SEM). Autor je nekih od najutjecajnijih radova iz područja statističkih analiza.

PODRUČJE INTERESA: Analiza podataka, Statistika, Marketing

John Deighton, PhD

Harvard Business School
Professor Emeritus

Neprikosnoveni autoritet iz područja razumijevanja ponašanja potrošača/klijenata na B2B i B2C tržištima te dugogodišnji urednik najutjecajnijeg časopisa iz područja “Journal of Consumer Research”. Prof. Deighton je još početkom 1990-tih pokrenuo temu digitalizacije poslovanja te je pokretač najutjecajnijeh svjetskog znanstvenog časopisa iz tog područja “Journal of Interactive Marketing”.

PODRUČJE INTERESA: Ponašanje potrošača, Big Data, Digitalni marketing

Goran Vlašić, PhD

Institut za inovacije
Predsjednik vijeća
Ekonomski fakultet - Zagreb
Voditelj razvoja i inovacija

Međunarodno priznati ekspert iz područja inovacija i marketinške strategije – kao profesor na brojnim sveučilištima (Zagreb, Ljubljanja, Sussex, Bocconi, GATech). Dobitnik brojnih nagrada od kojih se ističe Mckinsey nagrada za drugi najbolji doktorat na svijetu. Konzultant brojnih regionalnih kompanija te osnivač Instituta za inovacije.

PODRUČJE INTERESA: Strategija, inovacije, kreativnost, upravljanje tržištima

William Barnett, PhD

Stanford Unviersity
Profesor strategije i vodstva, voditelj executive programa na Stanfordu

Neprikosnoveni autoritet iz područja strategije i upravljanja organizacijama, posebno u kontekstu evolucije konkurentske utakmice u kontekstima postojeće logike poslovanja vs. disruptivne logike poslovanja. Autor je brojnih utjecajnih radova o konkurentskim igrama i optimalnim strategijama, a o čemu je i bio konzultant brojnim globalnim kompanijama, od kojih su neke Citigroup, Facebook, HP, Oracle, Siemens, Spotify, Taobao i ostali.

PODRUČJE INTERESA: Strategija, razvoj organizacija

Irene Scopelliti, PhD

City University London
Profesorica marketinga

Međunarodno istaknuti ekspert iz područja psihologije potrošača, posebice procesa rasuđivanja i odlučivanja u kupovnom kontekstu. Fokus istraživanja je na razumijevanju individualnih i grupnih specifičnosti/sličnosti/razlika vezanih uz utjecaj predvidivih pristranosti. Autor je utjecajnih radova s fokusom na mehanizme upravljanja odabirom potrošača/klijenta kroz strateške i operativne aktivnosti poduzeća.

PODRUČJE INTERESA: Marketing, donošenje kupovnih odluka

Daniella Laureiro-Martinez, PhD

ETH Zurich
Profesorica managementa - fokus managerska kognicija i odlučivanje

Međunarodno priznati ekspert iz područja kognitivnih znanosti, s fokusom na razumijevanje neuropsiholoških čimbenika i mehanizama koji utječu na donošenje rutiniziranih/optimizacijskih i nerutiniziranih/kreativnih odluka. Kombinira neuroznanosti i psihologiju kako bi razumjela kreativnost, donošenje odluka, organizacijsko učenje i rješavanje problema kod managera, poduzetnika i inovativnih vođa.

PODRUČJE INTERESA: Neuroznanost, donošenje odluka, kreativnost

Kristijan Keleminić

Institut za inovacije
Koordinator istraživačkih i
konzalting projekata

Kristijan Keleminić je istraživač i doktorski student. U svojim istraživanjima, fokusira se na razumijevanje procesa stvaranja i upravljanja preferencijama potrošača/klijenta u off-line i on-line kupovnom iskustvu – posebice u kontekstu strategija izgradnje tržišta i percepcijskih monopola koji omogućavaju diferencijaciju i povrat kroz veću cijenu.

PODRUČJE INTERESA: Upravljanje percepcijama potrošača, korisničko iskustvo, digitalna transformacija 

20210120_092045 – kopija low q

Ante Gugić

Institut za inovacije
Koordinator istraživačkih i
konzalting projekata

Ante Gugić je istraživač i doktorski kandidat. U svojim istraživanjima, fokusira se na razumijevanje procesa donošenja odluka u kompleksnim kontekstima visoke neizvjesnosti i neodređenosti – posebice između paradoksalnih, međusobno isključivih opcija.

PODRUČJE INTERESA: Poslovni modeli, donošenje odluka